quadraweb header logo

MENU

Όροι Χρήσης

Προς χάριν συντομίας η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρία με την επωνυμία «QUADRAWEB TECHNOLOGIES Ο.Ε.» και το διακριτικό τίτλο «QUADRAWEB», που εδρεύει στην Αθήνα Αττικής, επί της λεωφόρου Ανδρέα Συγγρού αρ. 137, με ΑΦΜ 802106639 και Δ.Ο.Υ. Καλλιθέας, θα καλείται  στο εξής για λόγους συντομίας ως η «Εταιρία», εσείς στο εξής στο εξής για λόγους συντομίας ως ο «Πελάτης» και από κοινού καλουμένων ως τα «Μέρη»


Χρήση Ιστοτόπου

Δεδομένης της φύσης και του όγκου του Διαδικτύου, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, η εταιρία δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημία υποστεί ο επισκέπτης / χρήστης των σελίδων, υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων του στις οποίες προβαίνει με δική του πρωτοβουλία και με τη γνώση των όρων του παρόντος.

Η ιστοσελίδα της εταιρίας ενδέχεται να περιλαμβάνει links (“δεσμούς”) προς άλλους δικτυακούς τόπους (sites) τα οποία δεν ελέγχονται από το ίδιο αλλά από τους τρίτους φορείς (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) . Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται το  για τους Όρους Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων των επισκεπτών / χρηστών τους οποίους οι φορείς αυτοί ακολουθούν

Διακοπή Λειτουργίας Υπηρεσιών

Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα μέρος ή το σύνολο των υπηρεσιών του με ή χωρίς προειδοποίηση προς τους χρήστες.

Όροι Τεχνικής Υποστήριξης

Η Εταιρία δύναται να παρέχει τεχνική υποστήριξη και απαντήσεις σε αιτήματα πελατών της που αφορούν τις υφιστάμενες υπηρεσίες, και μόνο αυτές είτε τηλεφωνικά στο 210 300 5254  είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση [email protected] τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 10:00 έως 18:00.
Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα καθυστέρησης παροχής τεχνικής υποστήριξης, σε περιπτώσεις κωλύματος, φόρτου εργασίας ή ανωτέρας βίας.
Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να παραδίδει μόνο γραπτές οδηγίες για ορισμένες υπηρεσίες που αυτή μόνο κρίνει απαραίτητο.
Η Εταιρία δεν υποχρεούται να παρέχει τεχνική υποστήριξη α) μέσω υπηρεσιών άμεσων μηνυμάτων, β) σε μη εργάσιμες ημέρες και δημόσιες ή τοπικές αργίες, γ) σε λογισμικά ή υπηρεσίες από τρίτους, δ) εάν υπάρχουν οικονομικές εκκρεμότητες από πλευράς του Πελάτη, ε) όταν δεν υφίσταται συμφωνία ή συμβόλαιο υποστήριξης.
Η Εταιρία διατηρεί κάθε δικαίωμα να ζητήσει επιπλέον οικονομική αμοιβή από τον εκάστοτε Πελάτη, σε περίπτωση που η παροχή υποστήριξης αφορά (α) καταστάσεις ή γεγονότα, πέρα των ήδη συμφωνηθέντων, (β) κακή χρήση και μη τήρηση τω κανόνων λειτουργίας, (γ) υπαιτιότητα ή βλάβη από τρίτους.

Για επείγουσες περιστάσεις, παρέχεται τεχνική υποστήριξη μέσω τηλεφώνου στο 6978249245, ωστόσο ενδέχεται λόγω φόρτου εργασίας ή ανωτέρας βίας να μην είναι δυνατή η επικοινωνία ή άμεση επίλυση του προβλήματος. Επείγουσες περιστάσεις χαρακτηρίζονται συμβάντα όπου η επιχειρηματική ή οικονομική δραστηριότητα του Πελάτη προσβληθεί ή διακοπεί. Η Εταιρία καλείται να επιλύσει όλα τα ζητήματα σε εύλογο χρονικό διάστημα, και να επαναφέρει την επιχειρηματική ή οικονομική δραστηριότητά του. Η Εταιρία έχει το δικαίωμα να θεωρήσει μια κατάσταση ως μη επείγουσα και να παρέχει τεχνική υποστήριξη κατά σειρά προτεραιότητας.
Σε περίπτωση που υπάρχει ειδική σύμβασης τεχνικής υποστήριξης η παροχής τεχνικής υποστήριξης διαμορφώνονται βάσει αυτής.


Έναρξη Εργασιών

Η έναρξη οποιασδήποτε μορφής εργασίας που αφορά τη δημιουργία προστιθέμενης λειτουργίας, τροποποίησης ή επέκταση της υφιστάμενης υποδομής, γίνεται κατόπιν αναλυτικού γραπτού αιτήματος μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ακολουθείται αμέσως μετά την καταβολή της συμφωνηθείσας προκαταβολής τιμήματος εργασιών. Καμία εργασία δεν αναλαμβάνεται χωρίς την πρότερη συμφωνία και καταβολή των συμφωνηθέντων τιμημάτων.

 

Υποχρεώσεις – Ευθύνη Της Εταιρίας

Η εταιρία υποχρεούται:
α) Να εκτελεί το αντικείμενο, που της ανατίθεται δυνάμει της Σύμβασης, προσηκόντως και εμπροθέσμως σύμφωνα με τους όρους αυτής, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία της και να ενημερώνει τους υπευθύνους του Πελάτη για την πρόοδο των εργασιών της.
β) Να προβαίνει στις από κοινού συμφωνούμενες με τον Πελάτη παρεμβάσεις και στις προφορικές ή γραπτές διορθωτικές κινήσεις που θα της υποδειχθούν από τον Πελάτη.
γ) Η Εταιρία δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του πελάτη. Η Εταιρία υλοποιεί το Έργο, σύμφωνα πάντοτε με τις οδηγίες κι εντολές του Πελάτη.
δ) Η Εταιρία ΔΕΝ θα φέρει οποιαδήποτε ευθύνη όταν επιχειρούνται διορθώσεις, μετατροπές, εργασίες, αλλαγές, προσθήκες, ή επεμβάσεις από πρόσωπα μη εξουσιοδοτημένα από την Εταιρία, ή οποιαδήποτε άλλη περίσταση που βρίσκεται εκτός του ελέγχου της Εταιρίας.

 

Υποχρεώσεις – Ευθύνη Του Πελάτη

Ο πελάτης υποχρεούται:
α) Να θέτει στη διάθεση της Εταιρίας οποιαδήποτε βοήθεια και πληροφορία είναι απαραίτητη για την υλοποίηση του Έργου.
β) Να παρέχει άμεση φυσική πρόσβαση στα συστήματά του, όταν αυτό απαιτείται, παρουσία εκπροσώπων του Πελάτη.
γ)Ρητά συμφωνείται και καθίσταται σαφές ότι ο Πελάτης και η Εταιρία συνδέονται με σχέση σύμβασης ανάθεσης έργου και δεν εγκαθιδρύεται μεταξύ τους οποιαδήποτε σχέση παροχής εξαρτημένων υπηρεσιών ή σχέση εργασίας με δεσμούς εξάρτησης
δ) Ο Πελάτης δηλώνει ότι δεν χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα για μετάδοση οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, ούτε για παράνομη προσβολή και βλάβη σε οποιονδήποτε τρίτο ή προσβολή της εμπιστευτικότητας ή του απορρήτου πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου, μετάδοση οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας, μετάδοση οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο ο Πελάτης δεν έχει δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), μετάδοση οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, μετάδοση οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τη διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων και  παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο.

Διαδικασία Υλοποίησης Έργου

Συμφωνείται μεταξύ των Μερών ότι η υλοποίηση του έργου θα πραγματοποιηθεί σε δύο (2) στάδια.

α) η Εταιρία σε εύλογο χρονικό διάστημα, το οποίο θα συμφωνηθεί μεταξύ των Μερών, θα παραδώσει προς έλεγχο και προς έγκριση στον Πελάτη ένα προσχέδιο του έργου. Αν ο Πελάτης έχει αντιρρήσεις επί του προσχεδίου αυτού, η Εταιρία θα προβεί στις αναγκαίες αλλαγές χωρίς επιπρόσθετες χρεώσεις, ώστε ο Πελάτης να παράσχει την έγκριση του.

β) μετά την έγκριση του προσχεδίου του έργου από τον Πελάτη, η Εταιρία θα προχωρήσει στην οριστική υλοποίηση και παράδοση του έργου στον Πελάτη.

Η έγκριση του προσχεδίου του έργου από τον Πελάτη είναι απαραίτητη προϋπόθεση, ώστε να προχωρήσει η Εταιρία στην οριστική εκτέλεση και παράδοση του έργου. Το χρονικό διάστημα αναμονής της έγκρισης του προσχεδίου προσαυξάνει το τελικό χρονικό διάστημα του έργου.

Η Εταιρία οφείλει να εκτελέσει και να παραδώσει το Έργο, όπως ακριβώς αυτό περιγράφεται στο προσχέδιο.

Αν ο Πελάτης, μετά την έγκριση των προϋποθέσεων του έργου, εγείρει αντιρρήσεις ως προς το περιεχόμενο του προσχεδίου, δικαιούται να ζητήσει από την Εταιρία εγγράφως συγκεκριμένες αλλαγές. Σε μια τέτοια περίπτωση όμως, επιβαρύνεται με επιπλέον χρεώσεις (τιμήματα, αμοιβές, έξοδα), πέρα των ήδη συμφωνηθέντων.

Η Εταιρία θα καταβάλει κάθε εύλογη προσπάθεια ώστε να εξασφαλίσει στον Πελάτη την κατά το μέτρο του δυνατού απρόσκοπτη παροχή των συμφωνουμένων υπηρεσιών κατά το διάστημα που έχει ορίσει στη σύμβαση του έργου. Το χρονικό διάστημα αποτελεί μόνο εκτιμήσεις και όχι το πραγματικό για την παροχή των συμφωνουμένων υπηρεσιών. Η Εταιρία δεν ευθύνεται α) για τυχόν καθυστέρηση στην παράδοση των συμφωνουμένων υπηρεσιών λόγω περιστατικών καθυστέρησης που δεν οφείλονται σε δική της υπαιτιότητα ή σε υπαιτιότητα των προσκτηθέντων αυτής προσώπων, β) για τυχηρά ή περιστατικά ανωτέρας βίας, γ) περιστατικά υγείας, δ) αδυναμίας του Πελάτη να προβεί σε ενέργειες που τον αφορούν ή να παράσχει στην Εταιρία επαρκείς οδηγίες παράδοσης ή άλλες σχετικές οδηγίες.

Οι καταγγελίες σχετικά με τις καθυστερήσεις ή την παράβαση των συμφωνηθέντων της σύμβασης πρέπει να υποβάλλονται αμέσως μόλις γίνουν αντιληπτές από τον Πελάτη ή ο Πελάτης λάβει γνώση του θέματος. Εάν ο Πελάτης αδυνατεί να φέρει το ελάττωμα υπόψη της Εταιρίας εντός 48 ωρών, ο Πελάτης θεωρείται ότι έχει αποδεχθεί τις καθυστερήσεις αυτές και δεν δικαιούται να επιβάλει ένδικα μέσα λόγω καθυστερήσεων ή παραβίασης της σύμβασης.

Ο Πελάτης εγγυάται ότι θα πράξει τα δέοντα για να εγκρίνει το προσχέδιο, να απαντά σε τυχόν ζητήματα και να χορηγήσει το υλικό που θα του ζητηθεί για το Έργο, εντός του διαστήματος που αναφέρεται στη σύμβαση του έργου. Σε περίπτωση βραδυπορίας, καθυστέρησης, μη απόκρισης στο προσχέδιο ή επιθυμίας μη συνέχισης του Έργου από πλευράς του Πελάτη, η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλει τον χρόνο παράδοσης του Έργου, καθώς και να απαιτήσει την ολική αποπληρωμή του ποσού της Σύμβασης και των συμφωνηθέντων.

 

Ομοιοτυπία Ιστοσελίδων

Σε περίπτωση επιθυμίας του ετέρου συμβαλλομένου για αντιγραφή διαδικασιών και λειτουργιών διαχείρισης ή/και εμφάνισης ήδη υπάρχουσας ιστοσελίδας, τα στοιχεία αντιγραφής θα πρέπει να ορίζονται αναλυτικά στο συμφωνητικό σύμβασης υπηρεσιών, αλλιώς δεν έχουν ισχύ και δεν δικαιολογούν επιστροφή χρημάτων λόγω μη ικανοποίησης του παραδοτέου έργου.

Αιτήματα αντιγραφής ιστοσελίδων κοστολογούνται ξεχωριστά και έχουν πλήρη και ξεκάθαρη αναφορά στις παρεχόμενες υπηρεσίες και στο συμφωνητικό σύμβασης εργασιών του έργου κατασκευής ιστοσελίδας.

Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) – Διαχείριση Ιστοσελίδας

Η εταιρία έχει δικαίωμα χρήσης και επιλογής οποιουδήποτε συστήματος διαχείρισης αρχείων (CMS) (πχ WordPress, Joomla κλπ.) κρίνει κατάλληλο, χωρίς δικαίωμα ενημέρωσης του εταίρου συμβαλλόμενου, εκτός αν έχει συμφωνηθεί ρητώς στο συμφωνητικό σύμβασης εργασιών του έργου.

Η διαχείριση κάθε ιστοσελίδας που κατασκευάζεται είναι αποκλειστική ευθύνη του Πελάτη, εκτός αν άλλως έχει συμφωνηθεί ρητώς και υπογραφεί στη σύμβαση εκτέλεσης εργασιών κατασκευής ιστοσελίδας.
Η εταιρία δεν παραδίδει δικαιώματα administrator της ιστοσελίδας αλλά υποδεέστερων διαβαθμίσεων (πχ shop manager ή author).
Δεν δίδεται η δυνατότητα αυθαίρετης εγκατάστασης προσθέτων και πρόσβασης στον πηγαίο κώδικα της ιστοσελίδας.
Σε περίπτωση παράδοσης πλήρους πρόσβασης στο CMS κατόπιν σχετικού έγγραφου αιτήματος πιθανόν να  υπάρξει επιπρόσθετη χρέωση από τη συμφωνηθείσα και καταργείται αυτομάτως οποιοδήποτε πακέτο υποστήριξης ιστοσελίδας, ανεξαρτήτως υπολειπόμενου χρόνου υποστήριξης.

Υπογραφή Ιστοσελίδας

Όλες οι ιστοσελίδες που παραδίδονται από την Quadraweb συνοδεύονται από υπογραφή  στην βάση (footer) τους (πχ «Powered by Quadraweb”) η οποία συμπεριλαμβάνει συνδέσμους (links) που οδηγούν σε εσωτερικές υποσελίδες της επίσημης ιστοσελίδας της Quadraweb. Η συγκεκριμένη υπογραφή απαγορεύεται να αφαιρεθεί είτε ολόκληρη, είτε μέρος της, είτε οι σύνδεσμοι που περιέχει, καθ’ όλη την διάρκεια διατήρησης της ιστοσελίδας online.
Παράβαση του όρου αυτού επιφέρει καταβολή προστίμου έως και το 100% του συνολικού αρχικού κόστους κατασκευής της ιστοσελίδας του συμβαλλόμενου μέρους.

Συμβατότητα Ιστοσελίδων Με Browser

Οι ιστοσελίδες που παραδίδονται από την Εταιρία, ελέγχονται σε 2 βασικές εγκαταστάσεις περιηγητών (browser) σε mobile, tablet, laptop και desktop εκδόσεις. Χρησιμοποιούνται οι τελευταίες ενημερωμένες εκδόσεις των Chrome και Safari σε λειτουργικό σύστημα Windows, iOS και Android.

 

Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας Για Μηχανές Αναζήτησης

Οι εργασίες βελτιστοποίησης για μηχανές αναζήτησης (SEO) παρέχονται ως έχουν, μετά από ενημέρωση του ενδιαφερομένου, ακολουθώντας πάντα τις οδηγίες της Google. Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η Εταιρία για μελλοντική αλλαγή των οδηγιών, για την καθαρή κατάταξη της ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google, για τον χρόνο που ενδέχεται να χρειαστεί για την εμφάνιση των αποτελεσμάτων των εργασιών και για την όποια μεταβολή αυτών με την πάροδο του χρόνου (φαινόμενο google dance).

Μετάφραση Ιστοσελίδας

Σε περιπτώσεις πολύγλωσσης ιστοσελίδας, η ευθύνη μετάφρασης των Ελληνικών είναι αποκλειστική ευθύνη των συμβαλλόμενων πελατών. Τα κείμενα μετάφρασης των δομικών κειμένων των ιστοσελίδων (βασικών και υποσέλιδών) θα πρέπει να δίνονται σε ξεχωριστά αρχεία Microsoft Word τα οποία θα συμπεριλαμβάνουν πρώτα την Ελληνική έκδοση και ακριβώς από κάτω την αντίστοιχη μετάφρασή της. Η ίδια διαδικασία επαναλαμβάνεται για όσες τυχόν γλώσσες συμπεριλαμβάνει η ιστοσελίδα αλλά και στην περίπτωση που η κύρια γλώσσα είναι διαφορετική της Ελληνικής. Από αυτή την διαδικασία εξαιρούνται στοιχεία που έχουν διαχείριση από τον πελάτη (όπως προϊόντα eshop, καταχωρήσεις καταλόγου, Blog  κλπ.), τα οποία είναι στην δικαιοδοσία και υπ’ ευθύνη του πελάτη και οι μεταφράσεις εισάγονται από τον πελάτη και όχι της εταιρίας

Οδηγίες Χρήσης Ιστοσελίδας

Η εκπαίδευση στην χρήση της ιστοσελίδας και την διαχείριση της γίνεται εξ’ αποστάσεως με την χρήση του προγράμματος Teamviewer ή Anydesk. Το πρόγραμμα διατίθεται δωρεάν από την επίσημη ιστοσελίδα του Teamviewer (https://www.teamviewer.com, https://anydesk.com/en). Η εγκατάσταση και λειτουργία του προγράμματος σε υπολογιστή του ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας, είναι αποκλειστική ευθύνη του ιδίου. Ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρία για τυχόν πλημμελή λειτουργία του προγράμματος ή για τυχόν ασυμβατότητες με το λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή του ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας ή για τυχόν προβλήματα ή κενά ασφαλείας που θα εμφανίσει το πρόγραμμα.
Η εκπαίδευση είναι διάρκειας μιας (1) ώρας και έχει ισχύ για πέντε (5) εργάσιμες ημέρες μετά την πλήρη παράδοση του έργου.
Δεν παρέχεται κανενός είδους εκπαίδευση για συγγραφή κώδικα ή css ή τεχνικές εμφάνισης. Ο χρήστης είναι υπεύθυνος για την εκμάθηση και εξέλιξη των προσωπικών του δεξιοτήτων.
Δεν παρέχεται κανενός είδους πιστοποίηση εκπαίδευσης ή απόκτησης γνώσεων διαχείρισης ιστοσελίδων
Η παροχή υλικού video – κειμένων – φωτογραφιών είναι στην διακριτική ευχέρεια της Εταιρίας.

Υποστήριξη Βασικών Συστημάτων

Η Εταιρία έχει υποχρέωση υποστήριξης του έργου που παραδίδει, έως και ένα (1) έτος μετά την επίσημη παράδοση του. Σε αυτό το διάστημα μπορεί να αναλάβει εργασίες ελέγχου, αναβάθμισης και υποστήριξης του. Πέραν του εν λόγω διαστήματος (1 ημερολογιακό έτος), δεν εξασφαλίζεται η οποιαδήποτε εύρυθμη λειτουργία των συστημάτων.
Η Εταιρία μπορεί να διακόψει απροειδοποίητα και χωρίς καμία υποχρέωση την υποστήριξη σε οποιοδήποτε έργο, εφόσον δεν υπάρχει κανένα ενεργό συμβόλαιο υποστήριξης ή/και έχει παρέλθει το ένα (1) ημερολογιακό έτος που αναφέρεται παραπάνω ως υποχρέωσή της, μετά την παράδοση των έργων.

Υπηρεσίες Αναβάθμισης – Συντήρησης

Η Εταιρία αναβαθμίζει σε τακτά χρονικά διαστήματα εγκατεστημένες εφαρμογές που υπάρχουν στους servers της προκειμένου να διατηρεί τα επίπεδα ασφαλείας στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο και για να παρέχει τις πιο πρόσφατες εκδόσεις των PHP, MySQL κλπ. Είναι αποκλειστική υποχρέωση των Πελατών, ειδικά σε περιπτώσεις που προκύπτουν περιστατικά ασφαλείας που θα θέτουν σε κίνδυνο την αξιοπιστία της υποδομής και τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών της Εταιρίας, να εγκρίνουν και να προχωρήσουν σε ανάθεση εργασιών αναβάθμισης προς την Εταιρία, ώστε να είναι συμβατές με τους servers και να μην τους θέτουν σε κίνδυνο. Η Εταιρία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια, ζημιά και ηθική βλάβη προκύπτει από αυτές τις αναβαθμίσεις καθώς και από την αδυναμία ή απροθυμία του Πελάτη να προσαρμόσει τις ιστοσελίδες του με τις αναβαθμισμένες εκδόσεις των διάφορων εφαρμογών και γλωσσών προγραμματισμού που έχουν εγκατασταθεί στους servers της Εταιρίας.

Υπηρεσίες Φιλοξενίας

H Εταιρία, μέσω δικτυακού τόπου, διαθέτει χώρο στο σκληρό δίσκο ιδιόκτητων και αποκλειστικά για δική της χρήση διακομιστών (servers), οι οποίοι διανέμουν στο Internet το αποθηκευμένο σε αυτούς υλικό και την ηλεκτρονική αλληλογραφία των πελατών. Ο έτερος συμβαλλόμενος (πελάτης), προτίθεται να ενοικιάσει και να χρησιμοποιήσει τον προσφερόμενο από την Εταιρία εικονικό διακομιστή.
Η Εταιρία διαθέτει προς χρήση στον πελάτη το συμφωνημένο χώρο, και γνωστοποιεί στον πελάτη τους κωδικούς πρόσβασης και τα λοιπά τεχνικά στοιχεία με τους οποίους μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στις προσφερόμενες υπηρεσίες.
Οι servers δεν πρέπει να χρησιμοποιηθούν σαν συστήματα αποθήκευσης αρχείων για αντίγραφα ασφαλείας, τοπικών προσωπικών υπολογιστών.
Οι ρυθμίσεις ασφαλείας του server (Nginx, PHP και MySQL) δεν δύνανται να μεταβληθούν καθ’ ουδένα τρόπο, για λόγους αυστηρής ασφάλειας του server και των φιλοξενουμένων σε αυτόν, ιστοσελίδων.
O πελάτης συμφωνεί ότι το υλικό που θα ανεβάζει στον server θα είναι έτοιμο και δεν θα χρειάζεται καμία επιπλέον επεξεργασία από την Εταιρία για να λειτουργήσει, ότι έχει τις απαραίτητες γνώσεις για να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της Εταιρίας και ότι δεν είναι υπεύθυνη η Εταιρία να του προσδώσει αυτές τις γνώσεις.
O πελάτης αναγνωρίζει ότι το Internet δεν είναι ιδιοκτησία κανενός και δεν ελέγχεται από κανέναν, έτσι η Εταιρία δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι οποιοσδήποτε χρήστης του Internet θα έχει πρόσβαση στον server οποιαδήποτε στιγμή. H Εταιρία θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ο server να είναι διαθέσιμος ευρύτατα και με όσο το δυνατόν λιγότερες διακοπές.
Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη από την διαγραφή, μεταποίηση ή καταστροφή αρχείων που έχουν τοποθετηθεί στους servers της εταιρίας καθώς και για την διακοπή παροχής της υπηρεσίας λόγω ατυχημάτων. Σε περίπτωση ατυχήματος η Εταιρία οφείλει να καταβάλει τις μέγιστες προσπάθειες ώστε να επανέλθει η ομαλή λειτουργία του συστήματος και να συνεχιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία των ιστοσελίδων.
Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει τις οποιασδήποτε υπηρεσίες φιλοξενίας εάν προκύψει λόγος διακοπής που συμπεριλαμβάνει, και δεν περιορίζεται, σε α) υπέρβαση ορίων πακέτου φιλοξενίας, β) δυσλειτουργία server από ευθύνη προβληματικής ή μη υπηρεσίας από τρίτους, γ) παραβίαση λογαριασμού, δ) χρήση λογαριασμού (ηθελημένα ή μη) για παράνομους σκοπούς (όπως αποστολή διαφημιστικών spam, διαφήμιση παράνομων σκευασμάτων, φιλοξενία επικίνδυνων αρχείων κλπ), ε) προβληματικά αρχεία που δημιουργούν επιβάρυνση στον server, στ) οικονομικής εκκρεμότητας προς την Εταιρία.
Σε όλες αυτές, και όχι μόνο, τις περιπτώσεις η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα διακοπής των υπηρεσιών φιλοξενίας χωρίς πρότερη προειδοποίηση. Η συνήθης περίοδος χάριτος σε αυτές τις περιπτώσεις είναι 48 ώρες από την ειδοποίηση που λαμβάνει ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού.

Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να διαγράψει οριστικά και αμετάκλητα, μετά το πέρας των 30 ημερών, όλα τα περιεχόμενα του πακέτου φιλοξενίας, χωρίς καμία προειδοποίηση.

Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που το αντίγραφο ασφαλείας δεν είναι ενημερωμένο ή δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος να τηρεί αντίγραφο ασφαλείας των αρχείων και των βάσεων δεδομένων. Το αντίγραφο ασφαλείας που τηρεί ο Πελάτης θα πρέπει να μεταφορτώνεται στον προσωπικό υπολογιστή του Πελάτη.

Σε περίπτωση που ο Πελάτης ζητήσει ανάκτηση αρχείων, θα παραδώσει τις υπηρεσίες – προϊόντα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την στιγμή που δεν υπάρχει λογιστικό υπόλοιπο στον λογαριασμό του Πελάτη. Σε κάποιες περιπτώσεις, λόγω της φύσης της υπηρεσίας, η παράδοση μπορεί να καθυστερήσει μερικές ώρες ή ημέρες. Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι η διαδικασία restore από backup ενδέχεται να αλλοιώσει το περιεχόμενο του website ή να το επαναφέρει σε προηγούμενη έκδοση.
Η εταιρία δεν ευθύνεται έναντι των πελατών/χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους ή από την μορφή παροχής της υπηρεσίας. Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των υπηρεσιών backup / restore σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

Συμβατότητα WCAG 2.0 (ΑμεΑ)

Σε περίπτωση υποχρέωσης και συμφωνίας συμβατότητας της ιστοσελίδας με το πρότυπο WCAG 2.0 (ΑμεΑ), η συμβατότητα πιστοποιείται με την χρήση των ιστοσελίδων wave.webaim.org, achecker.ca και validator.w3.org. Στα αναφερόμενα εργαλεία πιστοποιείται ότι στο wave.webaim.org, τα πεδία “Errors” και “Contrast Errors” είναι μηδενικά, στο achecker.ca το πεδίο “Known Problems” εμφανίζει μηδενικό αποτέλεσμα ενώ στο validator.w3.org το πεδίο “Errors” εμφανίζει μηδενικό αποτέλεσμα.
Ουδεμία ευθύνη φέρει η Εταιρία για οποιαδήποτε κατάσταση της ιστοσελίδας και της συμβατότητας με το πρότυπο WCAG 2.0, μετά την παράδοση του έργου και την πιστοποίηση της συμβατότητας.

Η πιστοποίηση της συμβατότητας παραδίδεται με 2 ενυπόγραφα έγγραφα με την υπεύθυνη δήλωση της Εταιρίας,  τα οποία εμφανίζουν στιγμιότυπα των εργαλείων πιστοποίησης που αναφέρονται παραπάνω, καθώς και την ημερομηνία της πιστοποίησης.

Οι ιστοσελίδες που παραδίδει η Εταιρία δεν είναι συμβατές με το πρότυπο WCAG 2.0 (ΑμεΑ) εκτός και αν αυτό έχει συμφωνηθεί επιπλέον και έχει υπογραφεί σε κατάλληλο συμφωνητικό

Επιδοτούμενες Δράσεις Ε.Ε.

Η ευθύνη διατήρησης των στοιχείων μιας ιστοσελίδας συμβατής με το πρότυπο WCAG 2.0 (ΑμεΑ) καθώς και των υποχρεώσεων δημοσιοποίησης των όποιων δράσεων (πχ, διατήρηση banner δράσεων σε εμφανή σημεία κλπ.) είναι αποκλειστική ευθύνη του Πελάτη.
Ο έλεγχος συμβατότητας βαρύνει τον σύμβουλο και υπεύθυνο ελέγχου της εκάστοτε επιδοτούμενης δράσης και ουδεμία ευθύνη φέρει η Εταιρία για οποιαδήποτε δυσλειτουργία παρουσιαστεί.
Η γνωστοποίηση οποιουδήποτε προβλήματος συμβατότητας, ενδεχόμενα, προκύψει κατά τους ελέγχους (προληπτικούς και μη) που θα πραγματοποιηθούν είτε από τον σύμβουλο της δράσης και υπεύθυνο ελέγχου, είτε από την όποια εποπτεύουσα αρχή, θα πρέπει να αποστέλλονται επίσημα, με αριθμό πρωτοκόλλου γνωστοποίησης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] αναφέροντας αναλυτικά τον κωδικό του έργου και την επιδοτούμενη δράση, καθώς και το ονοματεπώνυμο του επιδοτούμενου.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Μετά την ανάθεση του έργου στην Εταιρεία, ο Πελάτης βεβαιώνει ότι αιρείται δικαίωμα υπαναχώρησης, και αναγνωρίζει ότι το Έργο υλοποιείται κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές οι οποίες έχουν θεσπιστεί και εξαιρείται του νόμου 2251/1994 περί υπαναχώρησης και προστασίας καταναλωτή.

Υπαιτιότητα Ανωτέρα Βία

Περιπτώσεις Ανωτέρας Βίας θεωρούνται όλα τα γεγονότα που εμποδίζουν οποιοδήποτε Μέρος να εκπληρώσει μία ή περισσότερες υποχρεώσεις που απορρέουν από το παρόν/την παρούσα εάν και στο βαθμό που το θιγόμενο μέρος αποδείξει ότι:

  1. η μη εκπλήρωση των υποχρεώσεών του οφείλεται σε λόγους που εκφεύγουν της σφαίρας ελέγχου του
  2. αφορά γεγονός αστάθμητο, το οποίο δεν μπορούσε να προβλεφθεί από ένα μέσο εχέφρονα συναλλασσόμενο κατά τον χρόνο σύναψης του παρόντος/της παρούσας ή/και
  • οι συνέπειες του γεγονότος Ανωτέρας Βίας δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και με τη λήψη μέτρων άκρας επιμέλειας από το θιγόμενο μέρος.

Ενδεικτικά συμφωνείται ότι μπορούν να συνιστούν περιπτώσεις Ανωτέρας Βίας τα ακόλουθα: πόλεμος, εισβολή, εχθροπραξίες, εμφύλιος πόλεμος, στάση, επανάσταση, εξέγερση, στρατιωτικός νόμος ή σφετερισμός της εξουσίας ή δήμευση, τρομοκρατικές ενέργειες, πειρατεία, εθνικοποίηση, κρατική κύρωση ή αποκλεισμός, νομισματικοί και εμπορικοί περιορισμοί, αποκλεισμοί και κυρώσεις, συμμόρφωση με οποιοδήποτε νόμο ή κυβερνητική τάξη, απαλλοτρίωση, κατάσχεση έργων, απαγόρευση, εθνικοποίηση, εργασιακές διαφορές, απεργία, ανταπεργία, διακοπή ή πτώση ηλεκτρικού ρεύματος, επιδημία, πανδημία, πανώλη, φυσικές καταστροφές, συμπεριλαμβανομένων της πυρκαγιάς, της πλημμύρας, του σεισμού, της καταιγίδας, του τυφώνα ή άλλων φυσικών καταστροφών, καθιζήσεις, εκρήξεις, θραύσεις ή ατυχήματα σε οποιεσδήποτε εγκαταστάσεις επικοινωνίας, μεταφορών, πληροφορικής ή άλλες εγκαταστάσεις ή εξοπλισμό απαραίτητο για την παροχή των υπηρεσιών που περιλαμβάνει το παρόν/η παρούσα.

Σε περίπτωση Ανωτέρας Βίας και κατά την διάρκεια αυτής  θα αναστέλλονται αζημίως οι υποχρεώσεις των Μερών που γεννήθηκαν από την επέλευση του γεγονότος Ανωτέρας Βίας και μετά και μέχρι την άρση αυτού βάσει της παρούσας. Η έναρξη και λήξη του γεγονότος της ανωτέρας βίας θα γνωστοποιείται εγγράφως από το θιγόμενο μέρος στο άλλο μέρος το αργότερο εντός (15) ημερών από την επέλευσή του, με την πάροδο των οποίων θα επέρχεται αυτόματα η παραίτηση του από το δικαίωμα επίκλησης του παρόντος όρου.

Εφόσον το γεγονός ανωτέρας βίας διαρκέσει πλέον των εξήντα (60) ημερών, η Εταιρία θα δύναται είτε να αιτηθεί την τροποποίηση της παρούσας είτε να καταγγείλει άμεσα και αζημίως την παρούσα. Στην περίπτωση αυτή θα καταβάλλονται από τον Πελάτη στην Εταιρία τυχόν οφειλόμενα ποσά που απορρέουν από την εκτέλεση της παρούσας μέχρι την επέλευση του γεγονότος της Ανωτέρας Βίας. Η σχετική αίτηση θα πρέπει να αποστέλλεται στον Πελάτη το αργότερο εντός (15) ημερών από το πέρας των ως άνω εξήντα (60) ημερών, με την πάροδο των οποίων τεκμαίρεται ότι τα μέρη εμμένουν στην παρούσα, οπότε και συνεχίζει να ισχύει η αναστολή των υποχρεώσεων τους όπως προβλέπεται ανωτέρω, μέχρι την πάροδο του γεγονότος ανωτέρας βίας.

 

Τροποποίηση:
Όλοι οι όροι του παρόντος τυγχάνουν και συνομολογούνται ουσιώδεις και μπορούν να τροποποιηθούν, συμπληρωθούν ή και καταργηθούν μόνο κατόπιν έγγραφης συμφωνίας των μερών.

Ακυρότητα:
Αν οποιοσδήποτε όρος, ή οποιαδήποτε διάταξη του παρόντος κριθεί από οποιοδήποτε δικαστήριο ή γίνει δεκτό από τα συμβαλλόμενα μέρη ότι έρχεται σε αντίθεση με νόμο ή είναι μη εκτελεστή, η εγκυρότητα και η ισχύς των υπολοίπων διατάξεων του παρόντος δεν θα επηρεαστεί από το γεγονός αυτό. Στην περίπτωση αυτή τα μέρη θα προσπαθούν να αντικαταστήσουν την άκυρη ρήτρα με μια άλλη έγκυρη, η οποία όμως θα έχει το αυτό περιεχόμενο και ουσία με την κριθείσα ως μη νόμιμη ή άκυρη ρήτρα.

Υποκατάσταση & Εκχώρηση:
Απαγορεύεται η υποκατάσταση τρίτου στη θέση της Εταιρίας καθώς και η εκχώρηση ή μεταβίβαση από τον ίδιο σε τρίτους, έστω και μερικά, των  δικαιωμάτων ή υποχρεώσεών του που απορρέουν από το παρόν χωρίς την πρότερη έγγραφη συναίνεση του Πελάτη.

Ισχύον Δίκαιο – Δικαιοδοσία:
Το παρόν Συμφωνητικό διέπεται και ερμηνεύεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ελληνικού δικαίου. Αρμόδια για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς προκύψει από την παρούσα θα είναι τα δικαστήρια των Αθηνών.